نوشته های من

نوشته هایی با موضوعات فلسفه، اعتقادات الهی، روانشناسی، ادبیات، موضوعات علمی و ....

نوشته های من

نوشته هایی با موضوعات فلسفه، اعتقادات الهی، روانشناسی، ادبیات، موضوعات علمی و ....

شوالیه ناموجود

نام کتاب:  شوالیه ناموجود

نویسنده: ایتالو کالوینو

ترجمه: پرویز شهدی

تعداد صفحات کتاب: 175 صفحه

این کتاب سومین کتاب نوشته شده از مجموعه "سه گانه نیاکان ما" هست. کتاب در سال 1959 نوشته شده و داستان سبکی نزدیک به رئالیسم جادویی داره. زمان داستان به زمان جنگ های صلیبی و خود این جنگ ها بر میگرده. این کتاب از لحاظ سبک روایی داستان، موضوعاتی که بهش پرداخته شده، شخصیت پردازی داستان و نوآوری و تخیلی که در درون داستان وجود داره به نظر من یه کتاب فوق العاده خوب هست. موضوع اصلی کتاب مربوط به عشق و انتقاد نسبت به قسمتی از روابط انسانی و عقاید رایج در دوران جنگ های صلیبی هست. داستان هیجان و جذابیت و تنوع خیلی خوبی داره در بخشهای مختلف اتفاقات جالب و جذاب زیادی میوفته... ایده های تکراری با دو کتاب دیگه این مجموعه نداره... سبک روایی داستان خیلی جالب هست و جاهای مختلف کتاب جهش به درون و بیرون داستان رو خیلی خوب انجام داده. پختگی و موضوعاتی که در این کتاب بهش پرداخته شده کاملتر از ویکنت دو نیم شده هست و در حد بارون درخت نشین بود به نظر من. در مجموع به نظر من این کتاب یه کتاب فوق العاده خوب بود.