نوشته های من

نوشته هایی با موضوعات فلسفه، اعتقادات الهی، روانشناسی، ادبیات، موضوعات علمی و ....

نوشته های من

نوشته هایی با موضوعات فلسفه، اعتقادات الهی، روانشناسی، ادبیات، موضوعات علمی و ....

قمر در عقرب

من چند وقتی هست که به امور ستاره شناسی علاقه پیدا کردم و امروز در مورد پدیده "قمر در عقرب" یه سری تحقیقاتی انجام دادم... در مورد توضیح خود این پدیده گفته شده که:

<چراکه اگر قمر در عقرب باشد یا ایام منحوس باشد کار و عمل شما معکوس جواب می دهد مثلا اگر برای کسی دعای محبت و بخت گشایی بنویسیم آن دعا باعث جدایی می شود>

و جالبه که بدونین پدیده "قمر در عقرب" در اعتقادات اسلامی هم جایگاه ویژه ای داره... در این ارتباط می تونین این لینک و این لینک یا این لینک رو بخونین. همونطور که در این لینک ها نوشته حدیثی از امام جعفر صادق هست که هر کسی در قمر در عقرب ازدواج کنه خوشبخت نخواهد شد.

من نظر شخصیم در این مورد این هست که کلا به این جور حرفها اعتقادی ندارم ولی امروز نشستم پیدا کردم که اولین قمر در عقرب کی اتفاق میوفته (البته اگر عقرب رو منظور صورت فلکی عقرب در نظر بگیریم) و اگر درست حساب کرده باشم از افق تهران این پدیده در روز 27 خرداد برای اولین بار از تاریخ امروز اتفاق خواهد افتاد که از ساعت 8 شب هم در آسمان تهران میشه رصدش کرد... در حدود 2 شب هم طول خواهد کشید.